En Hyllning till Musikerna.

Som gör all denna underbara musik.
Vad skulle jag ta mig till utan musik. Så fort jag sätter mig vid datorn startar jag iTunes, när jag sätter mig vid TV:n zappar jag, oftast, direkt till ZTV, MTV eller The Voice för min dagliga dos musik.
Är man ledsen - lyssna på musik, då blir man glad. Är man redan glad skadar det inte att lyssna på musik för då blir man ännu gladare. Vissa låtar kanske får en att tänka på något speciellt eller någon speciell.
Är man ute och går/springer ska man definitvt lyssna på musik för då glömmer man bort att man är trött eller att man tycker det är jobbigt, man får en adrenalinkick istället. Blodet pumpar! Hjärtat bultar! Det går lättare.
Om man tycker att det är askeligt och plugga och skriva sådana där onödiga rapporter - Sätt på musik och låt allting flyta på. De där speciella låtarna i en film gör filmen så mycket bättre.

Sammanfattning: Musik är livet. (Iaf för mig ;P)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det där hade jag aldrig kunnat skriva bättre själv! Musik ÄR livet, that's it! Många säger ju att livet är som en film , ett manus...Det bästa med det är att vi får välja vårt eget soundtrack ^^)
Music is the SHIT!

2008-02-14 @ 14:37:56
Postat av: Nicole

Håller med! Absolut samma här =)

2008-02-14 @ 23:57:04
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0