Ulricehamn

Idag skulle jag, Maria och några till o så 3 lärare till Ulricehamn på en provmässa. Men när jag kom till skolan var det tal om att karin, vår lärare, hade fått ett mejl om vilka som är nominerade i Bästa Uf-företag. Den långa rapporten vi skrev för några veckor sedan. Det roligaste med detta är att vår VD, Therése, vill inte vinna i det för hon vill inte åka till Sthlm. Men vafan när man har Uf behöver det la inte bara vara praktiska grejer hela tiden, jag tycker bara att det är roligt med tävlingar. Men iaf gissa vilka som har gått vidare!? Jo, Temperature Uf!! Skitsköj tycker jag, jag blev jätteglad! När jag och Maria var på väg ut mötte vi Therése och jag sa till henne att vi har gått vidare i Bästa Uf-företag! Och kan ni gissa vad hon säger...? "Nä, va i helvete!" Bara för hon ville inte gå vidare, haha! Jag och Maria bara garva på vägen ut!
Va kul det ska bli och nu får vi även visa upp våran Uf-presentaion!
YES!


Take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag slår vad om att det är tack vare mig och mina bilder som ni gick vidare, hahahaha xD

2008-02-10 @ 13:05:35
Postat av: Nicole

Åh, nämen där ser man =P Grattis grattis, Stumpan [v]

2008-02-14 @ 23:58:09
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0