Microsoft Office 2007

Jippie! Var med min käre Far idag och åkte runt i Mark, främst för att jag skulle till Expert och köpa mig Microsoft Office 2007. Jag hade inga skrivprogram på denna datorn förutom publisher men det kunde inte en jävel läsa bara för att det inte är så många som har det. Så jag bestämde mig för att köpa det paketet, 1399:- men det var det värt. Har hunnit använda det också för jag skicka iväg ett CV innan =) Känns lättare att skicka flera CV när man har fått tummen ur och skickat det första, så nu ska jag kika runt och se om det finns några mer roliga jobb =)


Jo, en annan grej som har skett idag är att vi har fått pippi! 2 små kycklingar har kläckts hittills men har bara fått med en på bild. Det dumma är att när man går till hönshuset utan kamera då är de framme men nästa gång man kommer med kameran då är de under hönsmamman =) Men de är så söta de 2!

Lägg märke till hur arger hönan ser ut att vara ;P

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kors i taket vad du har haft fullt upp =P Najs med skrivprogram, vill ha Word på min dator.. Tycker inte om skrivredigeraren för Mac =/ Men men... Söt dunboll du =P Looove!

2008-07-18 @ 18:44:46
Postat av: LINA VERONICA

vad kul att du är med!

2008-07-19 @ 17:15:34
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

vad kul att du är med!

2008-07-19 @ 17:15:35
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gullig ullig liten dunboll det där =P

2008-07-21 @ 00:20:55
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0