Back on track!

Finally så har jag fått tillbaka mitt internet! Men det har faktiskt varit rätt så gött att vara utan det, slippa sitta vid datorn. För när jag är ledig då sitter jag väldigt mycket vid min kära dator! Mamma blir nästan galen, igår sa hon till pappa "Du får ha med dig henne på dagarna så hon inte växer fast vid datorn!" Haha, hade faktiskt inte varit helt fel att vara med pappa på dagarna :D Åskan tog mitt internet i söndagds då det bara small till som bara den och blixtra och hade sig, skiträdd blev jag, haha!

Vad har jag gjort idag?
Jo, jag har KLIPPT MIG! Nä, jag har inte klippt mig själv frisören har gjort det ;P Blonderade mig också, fick ha på mig en sån där påse på huvudet, haha! Så skönt att ha en annan frisyr :) Här kommer också en bild på hur jag ser ut nu:

Nå, vad tycker ni?

Nu ska jag surfa vidare, känns som att jag har kommit väldigt mycket efter med vad som händer i mina kompisars liv för det får jag reda på genom internet på deras bloggar :P

-Märta

Kommentarer
Postat av: Cissianen

Heelloo Mama! Vilken sötnos =D Blev ju asnajs jue!! Mm, det kan va gött utan datorer o tv faktiskt. Boxen på mitt rum har vart sönder i två veckor och det känns helt okej ändå =) Men så har jag ju datan då istället o grejja med, haha ;P

2008-06-27 @ 12:36:41
Postat av: Nicole

Naaw, så vacker du är, honey <3

2008-07-05 @ 12:50:29
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Naaw, så vacker du är, honey <3

2008-07-05 @ 12:50:31
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Naaw, så vacker du är, honey <3

2008-07-05 @ 12:50:32
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0