Fy Fan Va Jag Är Glad!

Ååå, varit på verkligen topphumör två dar i rad nu :D Igår var jag på toppenhumör, fast det är jag ju alltid men det var lite mer igår (måndag) och det kan jag tacka mina underbara klasskompisar för! Jag var sprallig, flummig och så jävla glad som bara jag kan vara!
Och idag hade vi redovisning i Internationell Ekonomi och då prata jag massa fakta fast jag la in en pytteliten diskussion, typ 2 meningar. Men efter redovisningen hade vi personliga samtal om hur det gick och då fick vi reda på betyget. Först tänkte jag att mitt var inge vidare roligt eller intressant och det var ju bara fakta och en minianalys/diskussion men hon sa "Du täckte allt som krävdes för ett MVG." Det första jag tänkte va "WOOOOW, skojjar du!?" Fan så jävla överglad jag blev! :D Sen när jag kom hem berätta pappa en rolig nyhet för mig och nu blir det till att skriva ett bra CV!!!
Men... Jag var ju så glad igår men det gick neråt och nu har det gått ännu mera ner för den grejen MEN optimist som jag är kan inget stoppa mig!

C.YA

Kommentarer
Postat av: Nicole

Info till miiiig =) CV? =P=P Vill veta. Gött med MVG =D Det fick jag i APU =P Loove ya!

2008-03-05 @ 00:06:40
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: CC

She is gone, dead I guess... Men bra för dig, att ditt liv är topp. Verkar som att allting går bäst för dig nu, grattis!

2008-03-07 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0