Heja Elfsborg!

Igår var jag och pappa på derby-matchen IFK Göteborg - Elfsborg. Det var hemmamatch för Elfsborg och det var en riktigt bra match. Vi satt i ett hörne men det var ett väldigt bra hörne för vi såg alla Elfsborgsmålen! Jag tyckte synd om  "Bella" i början flera gånger kunde han göra mål men antingen sköt han utanför eller så tog målvakten den men i andra halvlek då vart det andra bullar. Ishizaki snodde bollen och la en snygg pass till "Bella" så han gjorde 1-0! Efter det blev det 2 mål till! "Det satt som en smäck i röven!"


-Märta



Kommentarer
Postat av: Cissi

Haa, harru vart på en match utan att säga det till mig?? Jo, jag hörde att IFK blev rätt utklassade =P Haha!!
Svar: Vet inte när det är riktigt, nångång i sommar iaf =) Och att ByB ska vara där!

2008-05-13 @ 19:00:38
Postat av: Nicole

Nääh =P Heja IFK. Änglarna i hjärtat =)

2008-05-13 @ 22:39:40
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Qurbin

Elfsborg vinner alltid :P harm an snygga kläder så vinner man så är det ^^

2008-05-14 @ 09:30:43
URL: http://Qurbin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0