Sista veckan

Idag när jag satt med Oscarsson och Emelie började jag att tänka på att detta är sista veckan då allt ska vara inlämnat nästa vecka är det inget mera plugg! Jag har inte fattat det än, det känns som att det snart är sommarlov, ett sommarlov som kommer varje år men det är slut med det när jag har tagit STUDENTEN! Häromdagen lyssnade jag på den låten som vi ska springa ut till och jag kunde visualisera mig det, jag såg det framför mig! Som Cissi sa "När de säger Mp3 och startar låten och vi springar ut." Det låter så härligt.
Men det som är nu framöver i skolan är BALEN, den längtar jag till då man får visa upp sig i sin klänning! Sen är det, för samhällarna, brännbollsturnering. Det längtar jag till! Brännbollsturneringen är den 10:e juni så ni får gärna komma dit och heja fram Spse3b till vinst ;)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Ah, så skönt det ska bli!! LÄNGTAR

2008-05-27 @ 23:14:27
Postat av: CC

Maaahguuuud! Inte alls långt kvar nu o fan vad vi längtar, aight? OO wiiiiieeee!!

2008-05-28 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0