Julen

Den 22 dec var Ida o Hanna här med sin mamma och pappa och vi bytte julklappar. Det snöa som attans på kvällen och så glad jag blev, hehe! Va jobbiga Ida och Hanna var, de tjatade om att de ville ha kusiner men det kommer de inte få än på ett tag, haha. Sen bara de bråka, de var värre än när de var små. Vi spelade Twister! Men vi orka inte så länge :P Sen var vi ute och kasta snö på varandra, Hanna kasta väsrta snöbollen på knät på mig så jag blev blöt haha men det var roligt. Jag och Ida gaddade ihop hos mot Hanna men då sprang hon in, haha.
Lite senare på kvällen åkte de hem och då var det rätt mycket snö ute och det fortsatte att snöa.



Den 24 dec då var det Julafton! På morgonen fick jag öppna en julklapp och jag visste precis vilken jag skulle öppna! Den julklappen med Backyard Babies-boxen! Satt och kollade igenom alla bilder och den var många fina bilder :) Dregel-bilder! Den skulle Cissi bläddra i :)
Sen åt vi julmat och sen åkte jag och mamma ut lite. Vi var hemma lagom till Kalle Anka. Aldrig i livet att jag skulle titta på Anna Anka. Men jag var så trött så jag nästan somna. Men på slutet då visade de nya filmer och den där Grodan och Prinsessan verkar rolig. Efter Kalle var det julklappsöppning! Det roligaste var när Dollan öppnade sina själv, haha. Hon blev så upp i det så hon började öppna mina sen.
Jag fick mascara, godis, Ice Age 3, en ljuslykta som ser ut som en dödskalle - ascool! Och kläder. Mamma, pappa, Dolly och min morbror blev väldigt nöjda med sina julklappar, min morbror fick en mugg som det står Elfsborg på!
Sen åt vi lite mer julmat på kvällen och vi alla var väldigt trötta på kvällen, vi la oss redan vi 21.00 haha.


Men jag måste säga att jag har haft en väldigt bra JUL! TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0