Julklappar

Jag var ju i Borås idag, hehe. Marion kunde inte följa med :( Stackarn blev sjuk... KRYA PÅ DIG! Jag åkte själv istället men det gick lika bra det.
Jag hittade en julklapp till mamma, en ljuslykta, den tyckte t.o.m jag var söt! Men det finns andra små söta tomtar där inne på Cervera. De sitter i en liten påse med småstenar i och de är jättesöta!
På Skene Järn köpte jag den andra julklappen till henne, en elektrisk tandborste, det var det enda hon önska sig!
Nu kan man säga att julklapparna är klara! Det är första gången jag har köpt de såhär nära Jul och det funkade lika bra det, haha.
Apropå julklapparna så fick jag en julklapp från Donken igår! Jag har redan öppnat den, hehe. Det var en jättecool sportbag med McDonalds-tryck! Det är status o ha den! Den ska jag använda mycket ;)

Nu ska jag vira in julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0