Myskväll

Jag och pappa var nere hos doktorn och jag fick penicilin som jag ska äta i 10 dar. Man kände den där sjukhuslukten som sjukhus har och jag är glad att jag bara fick tabletter :) Nu hoppas jag att svullnaden går ner och att det blir bättre för jag kan knappt röra på fingret, haha.

Jag var och köpte godis och GLASS efteråt som tröst och för att ha när jag kollar på någon film som går ikväll, jag har inte bestämt vilken än...

Nästa vecka är det Julafton det är bara 5 dagar kvar! Jag längtar! Jag är inte för stor för julklappar. Jag sa det till mamma o pappa häromdan att när jag är vuxen och har egna barn och de får mycket mer julklappar än jag kommer jag säkert att bli avundsjuk på dem, haha! Jag vet vad det är i 2 utav julklapparna till mig och jag vet vilken jag ska öppna på morgonen :D

På måndag ska jag in till Borås och köpa de sista julklapparna till mamma och pappa sen är jag klar!


Ska ni titta på Kalle Ankas Jul eller Anna Ankas Jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0