Nya Dba



Igår var jag och Marion på Liseberg för att kolla på DBA! Vi kom dit halv 7 och då sprang vi nästan till toaletterna för vi skulle pissa först sen sprang vi tillbaka till scenen och vi var där 10 i 7 och de började 7. Vi hamnade längst fram! Så jävla bra, haha! Jag kom knappt ihåg texterna, hehe, men en sak kände jag och det var att det var ett jävligt bra tag sen jag var på en konsert!
Den sista kvarten stod jag och höll upp telefonen för jag ringde till linnea som hade rast då och hon ville så gärna vara där men jag sa till henne att jag kan ringa henne, haha. Så hon satt och lyssna på dem genom telefonen ;)

"Nya DBA" var sådär, tyckte jag, det var konstigt att inte se Pontus där uppe utan en ny bandmedlem... Tråkigt att han gick ur! Men jag ska ge dem en chans till den 20 juni ;)

Efter spelningen åkte vi Lisebergsbanan för man måste ju åka minst en grej när man är på Liseberg, tycker jag! Fan va vi skrek och skratta och kallt var det, haha!

När vi åkte hem och tittade på bilderna la jag märke till en sak och det var att det blev riktigt bra bilder!


Tack för dejten Marion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0