Söndagen



Marion kom till mig vid 18.00 och då fixade vi till oss lite. Vi åkte sedan till Frölich för Marion var sugen på hamburgare. Där träffa vi en konstig typ, hehe. Vi hämtade Angelica och Camilla hos Robin. När vi var hos Camilla var vi ungefär 15 pers! Jag fattar inte hur alla fick plats där i hennes lägenhet, haha. Vi spela förfestspelet och jag kan säga att det är mitt nya favoritspel, haha. Jag fick strippa men den som fick strippa värst var Angelica, haha! Vid 11 började vi gå ur lägenheten och gå mot Hotellet men det tog sin lilla tid. När vi kom till Hotellet efter många om och men, vi snacka bl.a med poliser, hehe. Det var lång kö in till Hotellet men det var lite kul ändå! En jäkla massa folk var det! När vi väl kom in stack vi direkt till dansgolvet men det var ingen bra musik och konstigt ljus så man såg alla i stillbilder, jag mådde illa efter ett tag. Sen var det bara att köra på igen! Vi dansade konstant i 2 timmar, haha. Det var väldigt kul :D Jag, Marion, Camilla och Angelica körde elvispen mouhaha! Jag och Marion dansade Dirty Dancing hehe :)


Jag vill ut igen och TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0