Lygnevi

I fredags åkte jag, Cissi och Marion till Lygnevi. Lasse Stefans var där och Marion gillar dem, tydligen, hehe. Vi kom dit vid 21 och då var det inte så mycket folk men vi gick ut bryggan där Robin och hans kompisar satt. Robin har räls nu! Jag har inte sett han på länge men han är så gullig i räls ;)
Sen började det att komma folk så då gick vi in och börja dansa. Marion och Cissi visade mig deras dans som de hade lärt sig och de var väldigt duktiga ;)
Marion och Cissi skulle ut och lägga tröjorna i bilen och det roliga var när vi skulle in igen. Marion gasa på så vi hamna efter och Marion gick och ställde sig i den lååååånga kön in på Lygnevi medans jag och Cissi gick in genom en grind. Vi hade ju fått en stämpel på handleden Marion också men hon var så smart så hon ställde sig i den långa kön, haha. När jag och Cissi kom in sa Cissi "Hur länge ska vi vänta innan vi ringer henne?" HAHA!

När vi satt utanför för att få frisk luft kom det fram en kille till mig och fråga om jag ville dansa med han men jag tacka nej. Det var Gekås-Morgan!
Vi dansade samma samma dans hela kvällen, haha. Vi var rätt så svettiga efter det men det var jälvigt kul! Många hade säkert roligt åt oss när vi flög fram och tillbaka på dansgolvet!




Tack för en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0