Monkey

Igår åkte jag, Cissi och Marion upp till Lilla Monkey i Tibro. Det tog oss ungefär 2 och en halv timme dit upp. Vi stannade till vid Donken i Falköping och det var inga fula killar som jobba där, hehe. Marion körde min bil hela vägen upp till Monica och Daniel och som tur var hade vi GPS. Det var lite övningskörning i början, hehe, men Marion var jätteduktig! Hon höll t.o.m hastigheterna (ibland).
Monica och Daniel körde runt oss på en sightseeing. De visade oss Tibro, Hjo och Karlsborg. Vi fick se Göta Kanal! Skitcoolt!
Efter det käka vi pizza och det satt som en smäck i röven. Den var väldigt god den pizzan men jag är ju ett fan av Örbys pizzor men denna var inte så pjåkig! Marion mådde dåligt sen, stackarn. Vi åkte tillbaka till deras. De har en supersöt liten katt, jag blev helt kär i den, hihi.
Vi flickor åkte in till Skövde till ett shoppingcenter där vi gick runt och kolla. Jag hitta Avril Lavignes nya parfym men jag vet inte om jag vill ge 300 spänn för en så liten flaska! Vi köpte glass på tillbakavägen och sen glodde vi lite på tv och tjöta.
Kl. 18.00 åkte vi hemåt och då var det jag som körde och Marion fick vara DJ. Jag hade lagt in 343 låtar på Mp3:n som vi hade att välja mellan. Vi gjorde ett snabbtstopp vid ett mysigt ställe som jag inte vet vad det heter. Men vi gick runt och tog lite kort.
Kl. 20.50 var hemma! Fan va trött en va då. Jag var trött redan när vi åkte hem så man var väldigt flummig. Jag skratta åt minsta lilla, haha!







Men det var så jäkla kul att se Monkey igen, det var ett bra tag sen! Så TACK för att man fick komma dit ;)

Kommentarer
Postat av: Monkeeey

ush va ja ser ut hahahaha, lilla Roxanna fick va med oxå, hehe kul att ni kom! <3

2010-08-22 @ 18:38:01
URL: http://monkeeey.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hot boys in Falköping, dit flyttar vi =D

Var mysigt med en liten roadtripp tycker jag, likaså vår destination! Monica och Daniel är ju störtsköna =)

Kram banan

2010-08-26 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0