Nordstan



Jag och Cissi åkte in till Nordstan igår för hon skulle köpa trosor, hehe. Vi gick runt där innen och det var inte så mycket folk men det är klart det var söndag igår. Det jag kom fram till var att även om man är på ett sånt ställe med mååååånga affärer så handlar man inte mer, iaf inte jag. Man hittar mer grejer på Knalleland i Borås.
Men vi kollade runt där och sen gick vi utekring och kollade och gick nästan vilse, hehe. Jag vill åka The Paddan Tour men det ville inte Cissi :P
Vi tog lite kort också, hehe, jag tog en så klockren bild på Cissi så vi höll på att garva ihjäl oss! En närbild var det, haha!

När vi kom tillbaka till Kinna åkte Cissi med mig hem och då kollade vi på film! Först Prinsessan och Grodan och efter det Aristocats och den är så gullig! "Min nannakorg!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den bilden på mig. Och trosor hittade vi, eller jag. Goa som fan ärrom. Mys dag hade vi =)

Puss o knull.

2010-09-21 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0