Semster, igen!



Nu har jag två veckors semster, igen. Rätt så gött att ha de nu såhär sent.

Semestern har börjat bra. Jag, mamma och Dolly gick en svamprunda på förmiddan och vi fick ihop nästa en full påse! Asstora svampar hitta vi! ISen rensa vi bland påslakan och örngott och handdukar. Vi har flyttat grejer upp och ner och fått det riktigt organiserat i hyllorna! Vi fick ihop 3 stoooora kassar med sånt vi ska slänga plus en liten påse, hehe.
Jag kollade igenom ALLA mina VHS-filmer och jag hittade såna filmer som jag har glömt av. Jag hitta en som jag ska kolla på ikväll, tecknad hehe. "Fyrngulle" tror jag den hette. Kommer ihåg att jag gillade den väldigt mycket när jag var liten och den är köpt på Gekås och för 75 spänn. Haha, prislappen satt kvar. Hittade också gamla Disneypussel. Ett med Lejonkungen! Blev lite sugen på att lägga ett pussel, hehe.

Men vad ska jag göra nu på min semster? Jag har 2 grejer planerade:
En Twilight-kväll!
En agilitytävling med Dolly-Boll, en officiell!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0