The Sims 3 Drömjobb

Idag är det inget roligt väder ute och då brukar mitt internet krångla... MEN då kan jag spela The Sims 3 istället! Köpte Drömjobb häromdan och har börjat spela lite men ska spela mer idag, ska vara datanörd idag! Är ledig 2 hela dagar nu! Så då ska jag passa på.
Det roligaste är nog att bygga huset och inreda. Det finns en ny grej på detta spelet och det är att man kan bygga källare! Det gillar jag, hehe. Det blir roligare när det är nya grejer.

Take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fasen, här har det hänt grejjer.

På ditt hår-inlägg vill jag säga att jag tycker att den tredje frillan är fin. Och jag vill också göra något med mitt hår, typ färga det eller klippa av det eller nåt.



Sen hade vi det himla trevligt på Lyngevi. Schvettigt som bara den. Vi får utveckla våra bugg-skills lite mer =D



Din mammas kamera gillar jag. Fin och bra. Lite mindre än din Arnold. Har den fått något namn än?



Hyltenäs är fint. Hade vart mysigt att samla ihop ett gäng för att åka dit o grilla eller något.



PUSS OCH KRAAAAAAM!

2010-08-11 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0