VET INTE!

Jag är som ett stort frågetecken just nu... Mamma tyckte att jag skulle snygga till mig i håret med att göra slingor men det har jag ju redan och det har ju inte växt ut så mycket men jag vill göra något mer. Byta frisyr. Just nu är mitt hår långt och rätt så rakt. Det var så jag ville ha det när jag hade lugg. Då ville jag att luggen skulle bli lång lugg och det är den nu. Helt jämnt är det nu. Men nu när jag har fått som jag vill ha vill jag ha lugg igen, haha.
Innan tänkte jag att jag har bara haft samma frisyr hela tiden men så kolla jag igenom mina bilder och det stämmer ju inte! Jag har varierat mig rätt så mycket.
Jag har haft jämnlångt och rakt, kort hår och uppklippt och lugg, axellångt och lång snelugg. Sen klippte jag en rak lugg. Sen hade jag det jättemycket uppklippt! Och nu är det långt och nästan jämnlångt, det är lite uppklippt där fram. Men å andra sidan så vet jag inte hur jag vill ha det, haha. Velepotta!

Så såg mitt hår ut i flera år!

Sen tog jag det stora steget och klippte  av det mesta!

Sen blev det såhär och det gilla jag.

Sen blev det en rak lugg och den gilla jag jättemycket men mamma var inte så glad när jag kom hem med detta, hehe.

Sen var det dags att låta luggen växa och det tar ju sin lilla tid...

Nu ser det ut såhär.

 

Men jag blev inte direkt klokare efter detta inlägget, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0