21 år

Runt kvart över 8 idag på morgonen ringde jag Cissi och då spelade pappa "jag må hon leva" på piano för henne och det tyckte hon var pampigt! Hon var inte särskilt pigg, hehe.
När jag hade lämnat mamma och pappa i Borås åkte jag och Dolly till Cissi med hennes presenter. Cissi låg och drog sig i sängen med Rasmus bredvid sig och Rasmus blev inte så glad när Dolly kom, haha. Cissi fick en bok om "Skogens djur", Sniff (parfym) och choklad :)
Sen gick vi en sväng med Balder och Dolly och sen skulle jag åka in och hämta mamma och pappa :)


Grattis Cissi ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gulligt av dig att du om när jag fyllde år=) Och tack för att du följde med mig idag, it means alot!

Jobba lugnt ikväll!



I love ya.

2010-02-17 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0