Faster Martina

Nu ska jag sammanfatta helgen för det har varit en väldigt rolig helg!

Lördag
Då åkte jag upp till Ida och Hanna för vi skulle åka pulka fast jag åker plast. Vi åkte inte så mycket utan vi gick mest fram och tillbaka på vägen för att hitta ett bra ställe och åka på, haha. Första stället vi var på var en åker men där var det 50 cm snö! Jippie och köra upp det, vi åkte några gånger sen orka vi inte plumsa i snön, haha.
Nästa ställe var en väg där Hanna sa att det skulle vara en bra backe men det var det inte kan jag säga! Det gick i snigelfart med plast! Vi gick hem men vi stannade till vid "UFO-ägg" och lekte på dem, de kom knappt upp på dem, haha! Ida fastnade ungefär 5 gånger i snön så henne fick vi dra upp!

Söndag
Då skulle vi på bio och jag skulle även sova över. Vi åkte in till Borås i "raggarbilen". Jag hade gjort iordning en spellista med bara deras musik och det var de väldigt nöjda med! Vi satt där och sjöng med i låtarna och Hanna satt där bak och coola sig med mina solglasögon och hennes SVEA-mössa. (Jag hatar SVEA-mössor! Men det tycker Hanna är jätteroligt.)
När vi kom in var vi 5 minuter försenade men vi fick våra biljetter ändå. Vi gick och köpte godis på Hemmakväll sen gick vi till bion. Vi skulle se "Alvin och Gänget 2" coh vi fick gå ner en trappa! Det var första gången för mig men det var mysigt där nere. Det var fullsatt där inne med föräldrar och barn och där kom vi 3 haha! Ida skämdes och jag och Hanna satt och garva och hade jätteroligt åt det!
Efter bion skulle vi köpa mat till Ida och Hanna för de skulle ha med sig Kina-mat hem. På hemvägen fick Hanna sitta fram och då sjöng vi med i Elfsborgslåtar och Eddie Meduza-låtar. Vi stanna till på Örbys för jag skulle ha Hawaii. Hanna ville följa med in för att se när de sa "Hawaii" till mig och det gjorde dem, haha, som vanligt!
När vi kom hem till dem käka vi och sen spela vi spel eller rättare sagt Hanna spelade The Sims 3 och jäklar vilka snygga hus hon gör! Jag hjälpte Ida med läxan. Lite senare kollade vi på "Ice Age 3", jag och Hanna låg under filtar för det var kallt, haha. Hanna somna och jag och ida skratta åt henne.
22.00 skulle de i säng men det var inte så lätt att somna för Ida tjöta hela tiden men till slut sluta hon och då somna vi.

På morgonen gick jag upp 6 för jag skulle väcka dem halv 7 vilket jag gjorde. För jag skulle köra de till skolan.


Det var min roliga helg!

Kommentarer
Postat av: Cissianen

Det låter som en rolig helg. Du kan du dragit med dem dit där vi åka pulka med Marion =) SVEA är ju lite av ett fjortismärke har jag med tyckt, men enligt Felix så är det skejtare som grundat det märket, eller något sånt... kommer inte riktigt ihåg. Själv har han ett par röda kalsonger med vita hjärtan på av det märket=P Låter gött med kinamat, blev jag ju sugen på nu bara för det..

PUSS! Love you =)

2010-02-09 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0