Gårdagen

Igår åkte jag buss helt själv in till gbg där jag mötte upp Amanda och Linnea. Jag kände knappt igen dem för man är så van vid att se varandra i arbetskläder, haha. Vi gick runt inne på Nordstan där jag köpte två BH:ar och de andra två shoppade på rätt så bra tyckte jag! Men vilken tid Amanda tog på sig inne på Monki, haha! Men till slut kom hon ut därifrån hehe. Vi där inne ett par timmar.
När vi skulle gå till spårvagnen såg jag Akademibokhandel och då sprang jag in där fort som bara den och köpte "Snabba Cash" och det var en riktigt snygg framsida, hehe. Dreglar! Sen åkte vi 5:an till Korsvägen och sen fick vi nästan springa till bion för vi var ute i sista sekunden och shit va mycket folk det var där inne på bion och vi valde fel kö också, jppie. Tog ju evigheter nästan men till slut kom vi fram och fick våra biljetter sen gick vi till Donken där vi alla tre visade upp vårat personalkort. Jag som var sist utav oss visade naturligtvis mitt kort och då sa hon i kassan "Och du hade också personalkort ja." Haha! Efter att vi hade ätit fick vi småspringa till bion igen och sen skulle de ha popcorn och då fick de stå i kö igen och vi var lite försenade in till bion men vi kom precis lagom till sista reklamen! Sen var det dags för bio!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0