Gekås

Sitter och lyssnar på "Heartkiller" hehe ;)

Idag har jag och mamma varit på Gekås och vi kom dit 20 över 9 och det var inte mycket folk där inne och det är så skönt att gå där då :)
Men de har börjat möblera om, hela väggen på nedervåningen med filmer var borta! De har flyttat upp det och det roliga var att jag skulle ha Vännerboxen säsong 4 då var 3:an och 4:an slut, haha! Men jag hittade "Oliver och Gänget" med de gamla vanliga rasterna! Va lycklig jag var när jag satte igång den! Jag köpte även en ny telefon till mitt rum och en klockradio med rejäla siffror. Ett par pyjamasbyxor hittade jag och och en flanellskjorta, äntligen! Sen hittar man alltid lite andra onödiga saker, hehe.

Sen gick jag och mamma runt i de andra affärerna utanför Gekås och då var vi inne i smyckeaffären och då köpte jag mig ett halsband med en berlock som man öppnar och kan ha små små foton i :) Jag vet redan att det ska vara en bild på Dolly i den. Vi var inne på Skokanonen och då hittade jag mystofflor som ser ut som Dolly, haha.

När vi åkte hem stannade vi till på Älvsereds Shoppingcenter där jag hittade en cool t-shirt, hehe. Mamma hittade lite smågrejer hon med men det gör hon i varenda affär hon är inne i, nästan, hehe. Marion tyckte att hon och min mamma ska åka till Blomsterlandet :)

Imorgon blir det pulkaåkning fast plast för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0