Huvudvärk och feber

Blä, jag som aldrig har huvudvärk annars... Det var en som sa att det enda som hjälper mot huvudvärk är sex.
Kände av lite huvudvärk när vi gick från bion i tisdags och det blev mycket värre på kvällen. Hade pirr i hela kroppen, sånt man kan få när man är påväg att bli förkyld men jag tänkte att får jag bara sova länge så går det över. Men sova fick jag inte, vaknade varje timme hela natten. Så jag gick upp kvart över 5 på morgonen och då hade jag nästan 39 graders feber så det blev inget jobb för mig igår...
Idag har jag fortfarande feber så det blir inget jobb idag heller... Denna veckan har jag inte jobbat nånting men jag hade inte orkat går som en zombie här hemma. Jag har bara tittat på tv. Och det kommer bli mer tv-tittande resten av kvällen.

Krya på MIG! TACK!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig!! Inte kul å vara sjuk :(

2010-01-08 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0