Ryggen

Jag som aldrig har ont i ryggen men nu så. Mamma och pappa tror att jag har fått ett ryggskott. Jippie. Kom knappt upp ur sängen i fredas! När jag går gör det ont fast inte lika mycket nu men igår var jag en "invalido" som de säger i Sällskapsresan, hehe. Jag satt bara och kolla på tv igår och mamma som var inne i Borås var snäll och köpte "Vänner" säsong 4 till mig, kampanjpris ;)
Jag somnade redan 19.00 igår lite för tidigt för jag vakna 01.00 inatt och kunde i somna så i en och en halv timme låg jag och stirra upp i taket sen somna jag om och gick upp 8 idag. Lyckades ta mig upp ur sängen lite smidigare! Jag har fått mycket bättre hållning de här två dagarna! För jag måste sitta och gå med rak rygg.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0