Snöigt

Jag och Marion ska trotsa all snö ute och köra in till Borås för att se "Snabba Cash"! Jag resonerar såhär: Kör man bara lugnt och försiktigt kan det väl inte vara så farligt. Men det gäller också att andra bilister kör så. Kör alla efter §5 går det bra!!! Jag har två här hemma som inte tycker att vi ska åka, hehe. Men för en gångs skull går jag emot dem!
Det ska bli kul att se "Snabba Cash", jag vill verkligen se den. Den verkar få bra omdömen också förutom från Amanda, haha. Hon trodde den skulle vara bättre.

Kan inte tiden gå lite fortare nu!

Kommentarer
Postat av: Marion

Om man kollar på trailern så verkar den inte så bra men det är ju vart att kolla på ändå :) men Johan Falk filmerna är iaf ra :) Dejt

2010-01-27 @ 12:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0