Min egna Twi-Night!



Ikväll har jag min alldeles egna Twi-Night för imorgon då gäller det! Då ska jag se ECLIPSE! Tredje filmen, wohoo! Längtar. Ska se den i Varberg, första gången jag ska se en bio i Varberg. Jag visste inte ens att de hade en, haha. Jag och Amanda ska se den och det var ett tag sen man såg henne så det ska bli kul!

Nu har jag tittat på första filmen så jag har den andra filmen kvar att tittapå. Det var längesen jag såg den första har mest kollat på den andra och jag måste säga om man jämför de två så är den första bättre. Tvåan kan bli lite långtråkig ibland. Det händer lite mer i den första. Jag blir, ärligt talat, fort trött på den andra. Men varulvarna är så jäkla coola! Får rysningar när de kommer fram, hehe. De är det bästa i tvåan. Det bästa i ettan är när de spelar baseball, det är coolt!

Ska titta på tvåan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0