Sölvesborg

Jag och mamma åkte till Sölvesborg i fredas för jag ville till Sweden Rock Shop. Jag hade bokat ett rum på Hotell Edgar som vi åkte till först. Fanns det någon där? NÄ! Vi stod där i 20 minuter, det kom aldrig någon. Jag ringde flera gånger men kom bara till telefonsvararen! Jag blev förbannad! Sicken jävla stil, så gör man inte! Vi åkte därifrån och åt istället. Vi struntade i Hotell Edgar och ringde till Stadshotellet och boka ett rum. Hotell Edgar hörde aldrig av sig under hela dan eller kvällen! Fy fan, inget ställe jag rekommenderar!!!
Sen bar det av till Sweden Rock Shop!!! Som jag hade längtat! Jag kan säga att mina förhoppningar gick i kras då vi gick in där... Det enda som fanns där var några svarta tröjor med Sweden Rock-trycket. Det var allt... Jag bara skratta och gick ut därifrån! Jag och mamma bara skratta åt alltihop när vi åkte tillbaka till Centrum.
Vi fick vårat rum och då dumpa vi grejerna och sen gick vi ner i stan. Men det fanns inte mycket där heller men vi fick köpt oss varsitt linne! Jag bjöd mamma på glass! Vi åt på kvällen sen låg vi på rummet.

Det var så jäkla varmt på natten, det var som att sova i en bastu! Kl. 4 på morgonen öppnade jag fönstren och då kunde man sova, haha. Vi åt frukost och sen åkte vi därifrån. Vi åkte till Värnamo där vi gick i stan och där var mycket mera affärer. Men man blir så trött på alla kläder! Vilken affär man än går in i så är det kläder, kläder, kläder... Jag var ute efter en ny bikini men det hitta jag inte heller. Hade spanat in en i Sweden Rock Shop tidningen :P

Sen var det raka spåret hem! Så jäkla gött det var att komma hem till pappa och Dolly. Sova i sin egna säng är underbart!



Tack mamma för att du åkte med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0