"Glömt av"

Idag fyller lilla Marion år och jag visste att hon skulle komma förbi idag när hon hade slutat jobbat, fast det blev som så att jag tvinga hit henne istället. Så jag tänkte överraska henne så jag skicka inget grattis-sms utan jag låtsades att jag hade glömt av att hon fyller år idag, hehe.
När hon kom hit och öppnade dörren blåste jag ut serpentiner på henne och tog kort, haha! ÖVERRASKAD! Hon sa att hon hade varit tjurig hela dan men att hon blev lite gladare när jag överraskade henne. Hon öppnade sina presenter. Hon fick en mjukisråtta för hon gillade min lilla mus så mycket (shit, va jag misstolkar detta!) svart var den, hehe. Och så fick hon en liten prydnadsnunna som hon ska hänga upp i bilen tycker jag, haha! Jag tyckte den passa henne!


GRATTIS, igen, PÅ 21-ÅRSDAGEN MARION!

Kommentarer
Postat av: monkeeey

tack <3

2010-06-11 @ 23:30:34
URL: http://monkeeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0