Jävla IDIOTER!

Inatt när jag åkte hem från jobbet möter jag en bil där jag ser två killar står på flaket. Jag tyckte först att det såg lite roligt ut men sen ser det ut som att den ene vinkar för han höjer handen. PANG! säger det och då kasta den jäveln en ölburk, en fukll ölburk rätt på min bil! Så jävla förbannad jag blev! Jag svängde av vägen och gick ut och kolla om det hade blivit någon buckla eller något men jag kunde inte se något. Det enda jag såg var att hela sidan var dränkt med öl...
Idag när jag gick upp berätta jag för mamma vad som hade hänt och hon blev inte så jätteglad och hon undrade om det hade blivit något märke men jag hade inte kunnat se något. Jag backa ut bilen och så kolla vi och vad hitta inte vi. Ett märke! ett skrapmärke och så kolla vi lite till och då hitta vi ett till! Fy fan va arg och besviken jag blev. Jag har varit så rädd om min bil och så möter man några idioter på vägen så har man TVÅ märken bilen!



Fy fan allså...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka jävla idioter!

2010-06-07 @ 21:12:59
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0