KASSA!



Idag var det den stora dagen på jobbet. Jag fick lära mig kassan! Va jag har längtat efter denna dagen, helt sjukt! Vi pratade först igenom allting för jag har fått papper att läsa igenom och det stod en hel del. Men jag tycker det är enklast att lära sig saker och ting praktiskt.
Jag fick lära mig kaffemaskinen och den är inte så svår som jag har trott, hehe. Det finns små lappar bredvid som man kan läsa. Sen skulle jag lära mig att göra glassar och jag tror att jag får träna lite till, hehe. Även om jag gör och äter många glassar till mig själv så är jag inte så jättebra. Sen fick jag börjar lite smått att stå i kassan och det gick bra. Jag gjorde lite småfel i början men som Ida sa "Det är bättre att göra alla fel i början så är det gjort." Sen kom värsta rushen och då fick jag stå i pompan istället (pommesen).
Sen var det dags igen, jag fick stå i kassan igen, haha det rimma!
Då gick det mycket bättre och allting flöt på. Jag plockade även ihop beställningar själv :)

Det känns så bra bara för att det gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0