McAwards!



Fy fan, jag är helt död idag, haha. Men det var så jäkla kul igår!
Det var förfest hos Malin och jag och Linnea och Edona kom dit vid 5. Vi tjöta och lyssna på musik och tog kort. Lite för 18.00 åkte vi till Träslövsgården. Vi fick ta proffsbilder direkt och sen mingla vi. Sen var det dags för mat och det var potatisgratäng och kyckling och rotfrukter. Under tiden som vi åt och fika gick de igenom nomineringarna för årets nykomling, medarbetare och skiftledare. Jag hade ingen koll på vad klockan var eller nånting. Men iaf lite senare då skulle borden bort och då blev det PARTY! Det var mest folk från Nord som dansa och shit va varmt det blev! Men så kul!! Fan va kul det är att skaka rumpa! Mot slutet skulle de flesta åka ner till Stan och då troddejag klockan var mycket och då åkte jag och Edona hem istället men klockan var bara halv 12!? Men jag skjutsa Linnea och Amanda ner till Stan. Men vi fyra bestämde att nån kväll så ska vi dra ut till Göteborg eller något - Nice!

Jag och Edona var så trötta och det var den segaste bilresan jag har varit med om när jag skulle åka hem själv! Det drog i ögonen!


Det var den förkortade versionen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0