Tortyr



Så fort man kunde boka New Moon på CDON så gjorde jag det. Sen såg jag att den skulle komma ut den 20 mars och det är en lördag. "Det får väl bli väl om jag får den på måndagen då" tänkte jag. I torsdags fick jag ett mejl där det stod att min produkt har blivit utskickad. "Fan va nice då får jag den en dag före!" Så på fredagen kollade jag i postlådan men var den där? NÄ!? Usch, va besviken jag blev... Igår var jag inne i Borås och inne på Åhlens och Hemmakväll hade de den och den stod där och ropa "Köp mig, köp mig!" Men de kunde jag ju inte göra för den kommer på posten imorgon, usch rena tortyren var det!
Men imorgon får jag den och den ska jag kolla på hela dan! Ända tills jag åker in till Jägarskolan och sen när jag kommer hem ska jag titta på den igen!


Idag blir det plugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0