Agilitytävling!



Imorgon ska jag och Dolly på Agilitytävling, wohoo! VI ska vara med i 3 olika klasser, det blir mycket springande kan jag säga! Bara när man har sprungit en bana som tar ca 1 minut så är man helt slut, haha. Men det är väldigt kul också annars skulle vi ju inte hålla på med det :P
Dolly hon slappar nu, hon förbereder sig psykiskt nu inför imorgon, hehe! Jag får stå upp tidigt imorgon och det var längeeeeesen jag gjorde det, jag får nog stå upp 5 eller nåt!

Nu ska jag titta på Hem till Gården som var väldigt bra idag sa Mamma!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så stilig hon var på den bilden! :)

2010-05-29 @ 17:10:43
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0