Avatar = MIN!

Här är jag som en Avatar ;)


Mamma var på gekås i måndags och då var jag och Dolly hemma själva och det var mysigt. Men det bästa var när mamma kom hem för då hade hon köpt Avatar till mig! Jag kollade på den på kvällen och jag skulle upp tidigt dagen efter och då tänkte jag att jag ska inte titta på hela för den är 2 timmar och 40 minuter lång. Men jag satt där i 2 timmar, helt uppslukad av filmen, innan jag kom på mig själv.
Ibland så krävs det att man ser en film 2 ggr. Första gången jag såg denstörde jag mig på att den var så lång men det gör jag inte nu för nu kollar jag verkligen på filmen. Det är så fina bilder i den filmen och färger! När jag hör filmmusiken påminner vissa låtar om Titanic, jag får samma känsla som när jag ser Titanic :P

Jag har redan kollat på den 2 gånger, hehe.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den filmen är sjukt bra! :)

2010-05-29 @ 17:09:49
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahahaha, sexigt må jag säga =D

2010-06-01 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0