Bonnaröta!

Jag åkte in till Borås idag på morgonen för igår fick jag ett sms som jag blev väldigt glad för (kommer till det) men först åkte jag till Elgigaten för att lämna in min pisstelefon för tredje gången! I.o.m att det har varit samma fel på den varenda gång jag har lämnat in den + andra fel också så ska de skicka in den för att se om den kan gå igenom så att jag får reklamera den istället och sen ska jag kunna häva köpet. Jag hoppas verkligen att det går igenom för jag vill verkligen inte ha tillbaka den! Aldrig mer en sån telefon! Jag mår nästan dåligt så fort jag ser den! (Där tog jag i lite, hehe.)

Nu till det roliga!
För en månad sen var jag och mamma inne på Telia för att kolla in en telefon som bara finns hos Telia och jag har även spanat in den här på datorn och verkligen fattat tycke för den, det är en Nokia 6700 Slide. De hade den när vi var där men inte i rätt färg, jag ville ha en rosa. Men de skulle beställa hem den och meddela mig när den hade kommit in. Det var både bra och dåligt just då.
Bra: Jag behövde inte bryta med köpstopp som jag och pappa har tummat på.
Dåligt: Jag var tvungen att behålla min pissmobil ett tag till.

Men igår fick jag ett sms om att den hade kommit in! Wohoo! Så den var jag inne och hämta idag och den var inte dyr. De sa, då, att den kosta 2095:- Men idag när jag köpte den fick jag 300:- i rabatt för att jag förlängde mitt abonnemang och jag fick rabatt för att jag är med i LRF hela 10% så slutsumman blev 1495,50:- Bonnaröta! Haha!

Jag har naturligtvis börjat använda för min andra är ju iväg och jag gillar verkligen denna nya telefonen! Så liten och smidig!
Jag berätta för pappa att jag skulle göra en liten avstickare i mitt köpstopp men nu har jag köpstopp igen men det är ju bara några veckor kvar sen är jag FRI och då ska jag köpa AVATAR och så ska jag inte på Carlings och Cubus, hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0