M&M



Fan va duktiga jag och Marion är! Två gånger denna veckan har vi gått långpromenader. För mig är det inte ovanligt men för Marion är det däremot. Är väldigt stolt över henne!

I måndags var jag uppe och lekte med Marion och då gick vi en lång runda med hundarna. Vi kollade in killar i grävmaskiner, hehe.
Igår var Marion hemma hos mig och lekte och då gick vi Marsjön runt, det tog nästan 2 timmar haha! Vi gick och tog kort samtidigt. Jag visade Marion olika bäckar man kan ta kort på. Dolly rulla sig och mossa och sen lukta hon skog!


Hoppas detta håller i sig, jag och Marion kanske ska satsa på Beach 2011!? ;)

Kommentarer
Postat av: Marion

hahaha beach 2011 it is :P

2010-11-15 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0