1-3



Ja, den där Elfsborgsmatchen jag var på gick ju inte så bra... Först gjorde Helsingborg mål men i de sista minutrarna av första halvlek då gjorde Elfsborg 1-1. Fan va gött tänkte man! I andra halvlek gick det ännu sämre. Då gjorde Helsingborg 2-1 och efter det 3-1. Två offsidemål fick de också!
När man sitter där på läktaren och hör hur allt folk skriker om hur spelarna ska spela kan jag inte låta bli att småskratta. De sitter och ropar "Passa han, han är fri!" De får väl gå ner på planen själva och spela då, haha.

Men jag såg världens snyggaste kille! Det var när det var paus och jag skulle på toa då såg jag han, shit! Det var längesen jag såg en så snygg kille. Ingen har slått min och Cissis Tio-poängare vi såg inne på Hemköp för flera år sedan. Men denna killen han var inte långt ifrån. Jag sa till pappa att kolla men han bara flina åt mig, hehe. Jag försökte ta smygkort men det gick inte så bra, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0