21



Basket? Kortspel? Nä för det är min födelsedag idag! Just precis nu 11.21 är jag 21 år. För 21 år sen ploppa jag ut ur min mamma, haha.
Mamma hurra för mig idag när jag kom ner och mina presenter var pengar och tavelhyllor som jag inte har satt upp än. Idag blir det inget firande men istället så blir det fest hela helgen! Fan va jag ahr längtat efter det. Först på fredag då är det för "de gamla" och på lördagen är det för ungdomarna och då ska vi till Hotellet! Laddar!

Tjingaling Tingaling!

Kommentarer
Postat av: cissi

HAPPY BIRTHDAY!

Haha, ungdomar och ungdomar. Snart kan man nog inte kalla oss det längre =P Tänk om 10 år är vi fan 31, ups.

KRAMKALAS!

2010-10-27 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0