Could scream like a pig, Could bark like a dog

Funkar blixten-bilden, haha!



Imorgon då smäller det! Då ska jag och Marion in till Göteborg och titta på VOLBEAT! Vi ska köra in så vi kommer att spela "Maybellene I Hofteholder" och sjunga med i "Could scream like a pig, Could bark like a dog. Marion ringde innan och sa att de ska signera sin nya skiva i en skivbutik i Göteborg och den chansen måste man ju ta! Gruppbild är givet också, hehe. Shit, va kul det kommer att bli.

Det var längesen jag var på konsert. Senast var Pier Pressure den 20 juni då jag fick se mitt favoritband HIM, det var stort. Det är snart 4 månader sen! Att gå på konserter går verkligen i perioder. Ibland är det en konsert varje månad sen går det flera månader innan man går på konserter hela tiden. Nästa vecka ska vi in till Göteborg igen och se Sonic Syndicate!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0