Ledig helg

Nu har jag öpnnat 3 dagar i rad på jobbet så jag har stått upp 4.15 på mornarna! Men det är rätt gött ändå för då slutar jag tidigt och har kvällen kvar. Idag slutade jag klockan 14.00 och när jag kom hem gick jag och Dolly en sväng i skogen. Hon har lärt sig det nu när jag jobbar på morgonen går jag med henne på eftermiddagen och jobbar jag kväll går jag med henne på morgonen, hehe.

Nu är jag ledig HELA helgen, fan va gött det ska bli! Imorgon ska jag och Marion på en Sonic Syndicate konsert i Göteborg, det ska bli kul. Sen ska jag bara slappa på lördag och söndag. Har i alla fall inget planerat och det är skönt. Ta dagen som den kommer.

Sen Volbeat-konserten har jag fått en ny favoritlåt med dem "Still Counting" så jäkla bra!


Nu ska jag duscha sen kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0