Stå Upp För Elfsborg



Imorgon då smäller det, då ska jag på min första Elfsborgsmatch för iår! Jag har inte varit på en enda match iår för jag har jobabt varenda hemmamatch... Men imorgon då slutar jag 16.00 och matchen börjar 19.00, perfekt ;) Ååå, det ska bli så kul. Jag och pappa ska åka min bil har jag bestämt för jag har en liten Elfsborgströja i den, hehe.

Vår stad är fylld av drömmar
drömmar om lycka
om segrar för vårt lag
om att vinna gult en dag
och sta'n står upp för er.

Ref:
Stå upp för Elfsborg
för våra färger
vi är gulsvarta – vi är gulsvarta
tills vi dör 
Dom gula och svarta
som vi alla älskar
om du är gammal eller ung
sluta tveka bara sjung
stå upp för vårt lag.

Ref:
Stå upp för Elfsborg
för våra färger
vi är gulsvarta – vi är gulsvarta
tills vi dör

Upp mot Rya åsar
ska segersången stiga
och när solen går ner
blir vi bara fler och fler
som står upp för vårt lag.

Ref: 2*
Stå upp för Elfsborg
för våra färger
vi är gulsvarta – vi är gulsvarta
tills vi dör!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0