Stars



Igår var det tänkt att jag, Cissi och Marion skulle ha en äkta filmkväll för det var så längesen men så blev det inte. Cissi skulle inte sova över och då tyckte jag och Marion, nu när vi var barnfria, att då går vi till Kinna Krog istället, hehe.

Vi käka pizza på Örbys, det var längesen! Det var kul att se pizza-gubbarna igen. Fan va gött det var och jag var den enda som fick en hjärtformad pizza, hihi. Vi satt där en stund och försökte snacka turkiska med dem, haha. Vi var på Hemmakväll och hyrde två filmer. "Farsan" och "Shuttle". Den sistnämnda trodde jag var en skräckfilm men det var den konstigaste jag hade sett, jag är rätt så säker på att jag inte kommer att se den igen :P "Farsan" var lite smårolig men jag trodde den skulle vara roligare. Jag höll på att somna, hehe.

23.00 körde vi hem Cissi sen drog jag och Marion ner mot Kinna. Jättelång kö utanför Kinna Krog!? Jag tog ut pengar först sen mötte vi upp Angelica, Robin och Mattias. Vi ställde oss i kön och jag hade en som klängde på mig hela tiden bara för han ville förbi men mig kommer de inte förbi! Det var fullt därinne så de släppte inte in några... Så vi gick till Stars istället och jag hade förutfattade meningar om det stället men de tog jag tillbaka för jag och Marion också hade skitkul där! Som Robin sa "Det gör mycket om man är där med rätt personer." Det var singekväll så om man var singel fick man en grön lapp och var man upptagen fick man en röd. Jag såg mest gröna lappar där nere :P Vi shaka loss som bara den! Vi träffa Tobbe, Koffe och Albin också och de hade man inte sett sen grillfesten för över 1 år sedan! De var fulla och goa, haha.
Skitbra musik var det också! Memories, Gettin over you, Club can't handle me (den önska jag!), Black Betty, Rebell Yell, Love the way you lie och många mer! Det var strippor där också! En manlig och en kvinnlig. Jag fick panik när de höll på speciellt av den manliga, jag klara knappt av att kolla på det, usch! Men Marion tyckte att tjejen hade snygga tatueringar :P
Vi var där tills de stängde sen gick vi därifrån och mot parkeringen där Marion hitta sin bil insmord i lingon! Lingon på huven, grillen, rutan och sidospegeln. Jävla idioter men som tur är går det ju att tvätta bort. Albin kom fram till att Marion är lesbisk bara för att hon inte ville ha han, haha. Marion var snäll och körde hem pojkarna. Albin satt fram med Marion och jag satt där bak mellan Tobbe och Koffe, hehe. Vi fick träffa Tobbes hund. En stor, vit och lurvig vovve, så mysig!
3.07 åkte vi hem till mig och vi låg och tjöta till 4 sen somna vi och gick upp kl. 10 idag! En var lite seger, hehe. Men det var lätt värt! Jag hade så jävla kul igår/inatt! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0