Väntar

Mina mössor! (mamma gillar inte nån av dem, hehe)


Ska ha kalas idag och vi har gjort iordning här hemma nu och det börjar inte förens 17.30 ungefär och det är så tråkigt att vänta! Det är väl antagligen för att jag har sett framemot det så länge, hehe. Vet inte vad jag ska göra... Hade hoppats på att jag skulle få mitt Nintendo Wii idag men nej... Det har iaf skickats ut och är på väg så jag får väl hämta det på måndag. Hade var riktigt gött att ha det nu över helgen då hade jag haft något roligt att göra medans jag väntar, hehe.
Tänk imorgon då är det ungdomsfesten. Då ska vi till Hotellet på kvällen, det ska bli skitkul! Men jag kommer väl att bara sitta och vänta som en idiot!

Nu ska jag nog måla naglarna bara för att ha något och göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0